onsdag 29 april 2009

Sommaren räddad!

Eller åtminstone en vecka av sommaren är räddad ;-)

Igår bokade vi stuga på Öland vecka 30. Den har 10 sängar och en stoooooor inhägnad tomt där hundarna kan busa och springa fritt. Och det roliga i kråksvängen var att hon som hyr ut huset är pudelägare och jag tror tom hon varit eller är uppfödare. Idag hade hon 3 st storpudlar, 2 bruna hanar (far och son) tror jag det var, och en aprikos tik. Det var lustigt tyckte jag!

Å vad jag längtar! Öland är ju så fantasiskt fint...

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt att ni åker till Öland! Vi åker över Kristihimelfärds helgen. Jag har ju min faster i Köpingsvik så Öland är lite av ett andra hem! Hoppas ni får riktigt trevligt! Och hojta till om ni vill hyra 6 eller 2 bäddars stuga på ön nån annan gång! :-) Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du fixat Lina!!!
    Det skulle man ju vetat att du hade kontakter på Öland, men jag kanske återkommer något annat år och frågar dig!

    SvaraRadera